Storytelling v e-mailech: začněte vyprávět příběhy, které vám zvýší tržby
Vyprávění příběhů v e-mailech změní jejich obsah k nepoznání. Celý e-mailing je pak atraktivnější pro čtenáře, a tím pádem přínosnější pro odesílatele. Jedině zprávy, které lidé přečtou celé, totiž přinášejí zisk. Víte, jak můžete i vy sami zapojit příběhy ve prospěch svého podnikání?
Abyste se mohli pustit do storytellingu (česky „vyprávění příběhu“) ve svých e-mailech, nemusíte hned mít velké literární nadání nebo být obklopeni širokým tvůrčím týmem. Někdy stačí trocha trpělivosti při psaní a znalost několika drobných triků.
Pár zajímavých tipů na tvorbu dobrých příběhů se dočtete zde..
Další ČLÁNKY
15. Leden 2024
Vliv Google Search Generative Experience (SGE) na SEO
10. Leden 2024