Off-line setkání 67 SEO konzultantů máme za sebou. Vše proběhlo tento víkend, pod vedením Pavla Ungra, v hotelu Skalský dvůr.
Od Karla Hladiše z Collabimu (a Inizia) víme jak využít data pro zlepšení obsahu webu.
Máme nový cíl, chceme dostat každého našeho klienta alespoň jednou do featured snippets, z přednášky od Martina Šimka a Marie Šťouračové je jasné, že by to mohlo jít, resp. že to není úplně nereálné.
Využití server logů pro SEO, o kterém mluvil Filip Podstavec, určitě vyzkoušíme. Taky se zaměříme na optimalizaci využití crawl budgetu, což je věc, ve které jsme trochu pozadu. I když tahle přednáška byla hodně technická a docela složitá, považuji ji pro nás za nejpřínosnější.
Dozvěděli jsme se, jak Zdeněk Dvořák získal prakticky zdarma, za 15 hodin, pro klienta z nudného B2B oboru, s webem bez obsahu, asi 20 kvalitních odkazů.
Kromě toho jsme probrali s Pavlem Ungrem podrobnosti, hlavní úskalí a jejich řešení při realizaci analýzy klíčových slov.
Akce byla super, kromě zajímavého obsahu jednotlivých přednášek a pohodové atmosféry oceňujeme i možnost dvoudenní diskuze s TOP lidmi na SEO a další oblasti online marketingu neformálně u piva.