Weby a e-shopy | Leden 2019

Reshoper – největší česká akce pro e-shopy

3- 4 minuty na čtení

Chcete vědět, kam se vyplatí investovat čas i peníze? S tématy, které ovlivňují úspěšnost e-shopů seznámí přednášky věnující se například studii pricingu českých e-shopů, neotřelým pohledům na analytiku a projektové řízení či analýza moderních marketingových kanálů.

Program konference Reshoper:

JINDŘICH FÁBORSKÝ - VYPLATÍ SE ADOPTOVAT KAŽDOU NOVINKU V MARKETINGU JAKO PRVNÍ?

Marketingové technologie se vyvíjí extrémním tempem a neustále přicházejí nové možnosti, jak oslovit zákazníky. Virtuální realita, tisíce marketingových nástrojů, nové inzertní kanály… Ale vyplatí se být u všeho první? Jindrova přednáška nabídne střízlivý a strategický pohled na toto téma ve vztahu k e-commerce.

JAN KVASNIČKA - FUNKČNÍ PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ PRO E‑SHOP

Znáte to. Máme vše nastaveno správně, tlačí se do všech kanálů, ale úkoly se neplní, deadliny posouvají a kampaně lepíme na poslední chvíli. S tímto tématem se potýkají malé i velké internetové obchody, takže otázka je jasná: Jak tomu předejít? V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak může projektové řízení pomoci úspěchu e-shopu.

KRISTÝNA KŘÍŽOVÁ JAK USTÁT PŘECHOD Z "KRABICOVÉHO E-SHOPU" NA ŘEŠENÍ NA MÍRU?

Kdy je v rozvoji e-shopu ten správný čas na strategické rozhodnutí o přechodu na řešení na míru? Které klíčové oblasti si musíte pohlídat? Co v žádném případě nesmíte podcenit, aby vás toto rozhodnutí skutečně v rozvoji e-shopu posunulo dál a nestáhlo naopak ke dnu? Kristýna se s vámi podělí o zkušenosti, které vám mohou ušetřit čas a starosti a třeba i dodat odvahu se do tohoto dobrodružství pustit.

JAN MAYER JAK STRATEGICKY PŘISTOUPIT K PRICINGU A VYHNOUT SE ZÁNIKU?

Životní cyklus kategorií e-commerce je založený na datech. Jde o extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba často klíčovým faktorem, který rozhoduje o úspěchu či zániku každého e-shopu. Jak s pricingem strategicky pracovat? Může pomoci automatizace? A jaké triky velkých hráčů byste měli zkopírovat, aby vás nespolkli?

DALIBOR CICMAN - BUSINESS STRATEGIE PRO KONKURENCESCHOPNÝ E‑COMMERCE PROJEKT

Dalibor založil a řídí e-shop GymBeam, který aktuálně působí na 7 trzích CEE regionu, roste v trojciferných číslech a letos míří na celkovou tržbu až 1 miliardy korun. To vše bez jakékoli finanční pomoci zvenčí. Daliborova přednáška se zaměří na nastavení konkurenceschopného produktu, služeb a jejich obchodní strategii.

RADEK HUDÁK ROSTOUCÍ A ÚSPEŠNÝ VS. STAGNUJÍCÍ A KRACHUJÍCÍ E‑SHOP. CO JE ODLIŠUJE?

Nečekejte zázračný recept na úspěch. Očekávejte střízlivý pohled na data. Radek ukáže, jak s daty pracovat strategicky, na co se zaměřit a co naopak zbytečně nesledovat. Vše představí na anonymizovaných datech tisíců e-shopů a na několika případových studiích. Jak nejrychleji rostoucí e-shopy přistupují k SEO a k PPC reklamě? Jak se jejich přístupy liší od e-shopů, které stagnují? Jaké akce a slevy jim nejvíce fungují? A co naopak nemá smysl vymýšlet?

PETR BUREŠ - CENA INTERNETOVÉ REKLAMY ROSTE. JAK SE K TOMU STRATEGICKY POSTAVIT?

Placené výkonnostní kanály jsou většinovým zdrojem obratu e-shopů. Rostoucí cena reklamy ale snižuje jejich ziskovost. Jak na to můžeme reagovat a co to pro nás dlouhodobě znamená? Petr na konkrétních příkladech e-shopů, které tento často existenční problém řešily, popíše příčiny a ukáže, jaké máme možnosti tomu strategicky předcházet.

PAVEL POLA - E-MAILING ANO ČI NE? JAKÝCH STRATEGICKÝCH CHYB SE E-SHOPY DOPOUŠTĚJÍ?

E-mailing je stále jedním z nejvýdělečnějších online kanálů, ale ne každý toho dokáže využít. Podívali jsme se na zoubek tisícům českých e-shopů a zjistili jsme, že dělají spoustu elementárních chyb. Než tedy vyrazíte za svým IT oddělením se zadáním “chci posílat newslettery”, tak se na chvilku zastavte a odpovězte si na pár základních otázek, které vám Pavel položí během své přednášky. Stavit by se měli i ti, co už posílají (nebo si to aspoň myslí), protože ne vždycky vaše e-maily dorazí až k zákazníkům.

MICHAL PASTIER - E‑COMMERCE BRANDING GAMECHANGERS

Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse, miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní. Na Reshoperu ukáže, jak strategicky pracovat s brandingem. Konkrétně se ve své přednášce bude zabývat tím, jak se přestat orientovat na krátkodobé cíle a budovat dlouhodobou firmu kombinací výkonnostního marketingu a brandingu.

obrazek

Štítky:

Autor

Redakce

Smartim, s. r. o.

Poslední projekty