Tvorba obsahu je běh na dlouhou trať. Pokud mu ale věnujete dostatečný prostor a dáte si záležet na kvalitě místo na kvantitě, budete z kvalitního obsahu o to více těžit.
Výsledky námahy vložené do tvorby obsahu se nemusí projevit hned. Pokud jste si ale opravdu dali záležet na propracovaných textech, které mají smysl, jsou obsahově vyvážené a zároveň korespondují s nastavenou SEO strategií, výsledky se postupně dostaví.
Jak nastavit tvorbu obsahu a vyhodnotit jeho výsledky?
- Připravte si obsahovou strategii.
- Sledujte výsledky pomocí měřících nástrojů jako je Google Analytics, Collabim, CRM, Majestic, Marketing Miner nebo nástroje pro měření míry prokliků z newsletterů či statistik na sociálních sítích.
Chcete se dozvědět více o tvorbě obsahu a jeho výsledcích? Čtěte ZDE.
Další ČLÁNKY
15. Leden 2024
Vliv Google Search Generative Experience (SGE) na SEO
10. Leden 2024