Design | Červen 2021

Kdy a jak se projeví obsahový marketing

0- 1 minuta na čtení

Tvorba obsahu je běh na dlouhou trať. Pokud mu ale věnujete dostatečný prostor a dáte si záležet na kvalitě místo na kvantitě, budete z kvalitního obsahu o to více těžit.

Výsledky námahy vložené do tvorby obsahu se nemusí projevit hned. Pokud jste si ale opravdu dali záležet na propracovaných textech, které mají smysl, jsou obsahově vyvážené a zároveň korespondují s nastavenou SEO strategií, výsledky se postupně dostaví.

Jak nastavit tvorbu obsahu a vyhodnotit jeho výsledky?

  • Připravte si obsahovou strategii.
  • Sledujte výsledky pomocí měřících nástrojů jako je Google Analytics, Collabim, CRM, Majestic, Marketing Miner nebo nástroje pro měření míry prokliků z newsletterů či statistik na sociálních sítích.

Chcete se dozvědět více o tvorbě obsahu a jeho výsledcích? Čtěte ZDE.

obrazek

Štítky:

Autor

Redakce

Smartim, s. r. o.

Poslední projekty