Sociální sítě | Březen 2022

Kampaně na Facebooku – ujasněte si, co chcete

0- 1 minuta na čtení

Nastavit reklamu v reklamním účtu není velká věda, pokud víte, jaký cíl reklamy zvolit. Každý typ cílení totiž nabízí trochu jiný způsob nastavení a poskytuje jiné možnosti.

V zásadě je možné cílit třemi způsoby:

  • Budováním povědomí o značce a vyvoláním zájmu o to, o co chceme (Povědomí)
  • Vyvoláním reakce, kdy nabídneme to, co lidé chtějí (Zvažování)
  • Akcí, kterou může být nákup, přihlášení k odběru newsletteru, registrace apod. (Konverze)

Chcete vědět více o cílení facebookových reklam? Podívejte se ZDE.

obrazek

Štítky:

Autor

Redakce

Smartim, s. r. o.

Poslední projekty